( دیپ هانتر )Deephunter
نوشته شده توسط : شرکت فلزیاب هیومکس

فلزیاب 3D دیپ هانتر deephunter

 

 

 

سلام , دراینجا میخوام یکی از بهترین و پیشرفته ترین فلزیاب های جهان رو بنام دیپ هانتر deephunter معرفی کنم که با تکنولوژی بالا و کارکرد فوق العاده برای انواع کاوش برای مواد گرانبها مناسب است و شما باخرید آن به یک گنجیاب فوق حرفه ای دسترسی پیدا میکنید که در میان فلزیاب های سه بعدی یکی از بهترین هاست و با داشتن قابلیت 3D یافتن مواد را برای شما بسیار آسان میکند . این محصول بهترین و جدیدترین تولید شرکت ماکرو makro ترکیه است .

 

 فلزیاب 3D دیپ هانتر deephunter

فلزیاب سه بعدی دیپ هانتر با داشتن دقت بی نظیر و عمق کاوش 4 متر میتواند انواع سکه ها , دفینه ها , جواهرات و مواد با ارزش را از طریق مانیتور سه بعدی به ما نمایش دهد و در حالت کاوش برای این مواد فلزات به چهار دسته تقسیم میشوند : طلا , فلزات با ارزش , فلزات بی ارزش و استیل که دستگاه وجود هر کدام را به شما نمایش میدهد . علاوه بر یافتن فلزات شما میتوانید از این دستگاه برای یافتن غارها و حفره ها نیز استفاده کنید . همانطور که گفته شد با در دست داشتن این دستگاه میتوانید انواع فلزات با ارزش اعم از ریز و درشت را در عمق های زیاد به راحتی پیدا کنید پس با قابلیت های ذکرشده برای گنجیابدیپ هانتر شما میتوانید اطلاعاتی مانند جنس , عمق , اندازه و ابعاد فلز را بدست آورید . با خریداری این دستگاه گویی شما دو دستگاه خریداری کرده اید زیرا این ردیاب با داشتن دو مد جستو جو می باشد که مد اول برای اهداف عمیق و بزرگ طراحی شده و مد دوم برای اهداف ریز و ناگت های طلا طراحی شده است .

 

مد جستو جوی اول :

در این نوع مد کافی است شما کویل T44 را وصل کنید و به کاوش عمیق برای فلزاتی بپردازید که تا کنون کشف نشده اند و در صورت نیاز برای جستو جوی عمیق تر میتوانید از کویل های 100 استفاده کنید . آنالیز داده ها و کار با دستگاه بسیار ساده است و نیازمند آموزش خاصی نیست و افراد مبتدی و حرفه ای میتوانند بدون مشکل با آن کار کنند و به نتایج خوبی برسید . در این مد جستو جو سیستم بطور مداوم گرافی از شکل فلز را بصورت سه بعدی نمایش میدهد .

 

مد جستو جوی دوم :

این مد برای یافتن فلزات کوچک در عمق زیاد کاربرد دارد و دستگاه بصورت صوتی وجود فلز را مشخص میکند که برای هر فلز صدای خاصی تولید میشود . در مد جستو جوی 2 با داشتن کویل C32 میتوان فلزات ریزی مانند سکه را در عمق زیاد پیدا کرد و باز هم برای کارکرد بهینه تر میتوان از کویل های قویتر C47 استفاده کرد تا فلزات و طلا های کمتر از یک گرم هم نمایان شود و به نتایج دلخواه برسید .

 

طلایاب دیپ هانتر دارای ویژگی های منحصر بفردی است که میتواند در زمین هایی با درصد مواد معدنی بالا به کاوش برای فلزات گرانبها بپردازد همچنین میتوان میزان حساسیت دستگاه را نسبت به فلزات تنظیم کزد که این ویژگی در مکان هایی که آلودگی زیاد است میتواند کارایی زیادی داشته باشد حتی شما میتوانید با فعال کردن کلید IRON OFF اسکن برای فلزاتی مانند آهن را متوقف کنید . طلایاب deephunter با داشتن منوی فارسی این امکان را به هموطنان عزیز داده است تا بتوانند زبان آنرا بر روی فارسی تنظیم کنند و بدون هیچ مشکلی با این دستگاه فوق حرفه ای کار کنند . همچنین دارای 2 سال گارانتی معتبر از سوی خود شرکت و 3 سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی می باشد .

 

 

جهت مشاوره و ثبت سفارش محصولات با شماره زیر تماس بگیرید 

 
 شماره تماس کارشناس فروش  
 
09383467132
 
شعبه 1 : تهران 
   
شعبه 2 : انزلی
  
برای مشاهده فیلم تست محصولات داخل کانال ما عضو شوید  

t.me/Felezyab_Humax

 

 




:: برچسب‌ها: فلزياب پالسي دقيق , گنج ياب پالسي دقيق , طلاياب پالسي دقيق , معدن ياب پالسي دقيق , نقطه زن پالسي دقيق , فلزیاب تصویری دیپ هانتر , گنج یاب تصویری دیپ هانتر , طلایاب تصویری دیپ هانتر , قیمت دیپ هانتر , قیمت فلزیاب تصویری دیپ هانتر , قیمت طلایاب تصویری دیپ هانتر , فلزیاب تصویری Deephunter , گنج یاب تصویری Deephunter , طلایاب تصویری Deephunter , قیمت فلزیاب تصویری Deephunter , قیمت گنج یاب تصویری Deephunter , قیمت حفره یاب تصویریDeephunter , قیمت Deephunter ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست